Tilaaminen

Lisää tilattavat tuotteet ostoskoriin. Syötä tilaajan tiedot. Vahvista tilaus hyväksymällä ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinnat. Tarkista tilausvahvistus huolellisesti.

Toimituskulut

Toimituskulujen määrän näkee helposti ennen ostopäätöksen tekoa. Mikäli ostoskorin verollinen hinta on alle 50€, toimituskulu on 6,90€. Kun ostoskorin hinta ylittää verollisena 50€, toimituskulu veloituksetta.
Toimitusajat

Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä. Mikäli tilaus viivästyy yli 5 arkipäivää, ilmoitamme henkilökohtaisesti asiasta.  Toimitus tapahtuu arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Muina aikoina tapahtuva toimitus asiakkaan pyynnöstä sekä muut lisäpalvelut laskutetaan kuljetusliikkeen hinnaston mukaisesti. Toimitus tarkoittaa lähetyksen toimittamista noin 5 metrin etäisyydelle jakoautosta. Lähetyksen kerrokseen kantaminen, ostoskeskukseen toimittaminen tai muu siirtäminen laskutetaan kuljetusliikkeen hinnaston mukaisesti. Esim. sovittu jakoaika on lisäpalvelu, joka laskutetaan kuljetusliikkeen hinnaston mukaisesti toimituksen jälkeen. Pidätämme oikeuden jälki- ja osatoimituksiin, mikäli tuote on loppunut sekä varastosta että toimittajalta.

Toimitustavat

Toimitamme tilauksen Suomeen yllä mainituilla ehdoilla.
Toimitustavat:
Postipaketti; valittuun noutopisteeseen, pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen.
Pientoimitus; mahtuu postiluukkuun tai -laatikkoon.
Kotipaketti; toimitus kotiinkuljetuksena klo 21.00 mennessä. Hinta 12.00€.
Muut toimitukset sopimusten mukaan.

Noutamatta jääneestä ja meille palautuneesta paketista joudumme veloittamaan tilauksen kulloinkin voimassa olevat postitus- ja palautuskulut.

Vaihto- & palautusoikeus:

Yksityisasiakkaalla on oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät rikkoudu palautuksesta. Mikäli tuote rikkoontuu palautuksessa, vastuu siirtyy asiakkaalle. Aletuotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautusoikeus ei koske elintarvikkeiksi luokiteltuja tuotteita. 

Saatuasi asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi sekä puhelinnumerosi.
  • kopio tilausvahvistuksesta, laskusta tai kuitista.

 

Palautusosoite:

Asiakaspalautus

Bake`N Decor | Mäntynummentie 2  | 08800 Lohja

Ota meihin yhteyttä ennen mahdollista palautusta kaikissa tapauksissa.

Vahingoittunut postilähetys/viallinen tuote

Mikäli saat viallisen tai väärän tuotteen, ota välittömästi yhteys asiakaspalveluumme.

Maksaminen:

Verkkokaupassamme on monipuoliset ja luotettavat maksutavat: verkkomaksaminen (Visa, VisaElectron, MasterCard), lompakot: (MobilePay, Masterpass, Pivo), verkkopankit (Nordea, Op, Danske Bank, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, OmaSp, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken), lasku ja osamaksu (Jousto, EnterPay-yrityslasku).

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora Payform, joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin, ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Kortilla maksettaessa verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä toimittaa tuotteet asiakkaalle. 

Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Korttimaksamisessa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Force majeure ja välillinen vastuu:

Bake’N Decor ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välillisistä vahingoista.

Kysymyksiä tai ongelmia?

Jos et löydä sivuiltamme etsimääsi vastausta tai sinulla on hankaluuksia tilaamisessa, ota meihin yhteyttä!

asiakaspalvelu@bakendecor.fi

Mäntynummentie 2

08800 Lohja

0505507764

Autamme sinua kaikissa ongelmatilanteissa!

Kakkujen tilausehdot

TILAUSEHDOT

TILAAMINEN

Tuotteet suositellaan tilattavan 1-4 viikkoa ennen juhlapäivää. Sesonkiaikoina kannattaa olla vieläkin aiemmin liikenteessä, jolloin kalenteri saattaa täyttyä nopeastikin. Tämän takia kannattaa olla yhteydessä heti, kun juhlien päivämäärä on tiedossa. Voit lähettää tarjouspyynnön sähköpostitse asiakaspalvelu@bakendecor.fi tai soittaa p. 0505507764 tiedustellaksesi, onko jollekin ajankohdalle tilaa tilauskalenterissa.

MAKSU

Kakkujen ja leivosten ohjehinnat näkyvät hinnasto-osiossa.

Fantasiakakkujen lopulliseen hintaan vaikuttavat koristelun vaativuus/määrä. Kaikki tuotteet hinnoitellaan yksilöllisesti.

Yli 200€:n tilauksista peritään varausmaksu 100€, joka vähennetään tilauksen loppusummasta. Varausmaksua ei palauteta, mikäli tilaus peruuntuu asiakkaan toimesta.

NOUTO JA SÄILYTYS

Tuotteet noudetaan ennalta sovittuna ajankohtana Bake’N Decor Cafen tiloista osoitteesta Mäntynummentie 2, 08500 Lohja. Viikonlopun tilausten noutoaika on perjantaisin tai lauantaisin, sunnuntaisin leipomo on suljettu poikkeustilanteita lukuunottamatta. Tuotteille voi tilata myös kuljetuksen, kysy tästä lisää henkilökunnalta. Perjantaina noudetut tuotteet säilyvät mainiosti ohjeiden mukaan säilytettynä jääkaapissa yli viikonlopun. Tuotteet hyväksytetään noudettaessa noutajalla ja tämän jälkeen ne ovat asiakkaan vastuulla. Kakkujen mukaan annetaan leikkaus- ja säilytysohjeet.

Tuotteet pakataan kakku- tai leivoslaatikoihin kuljetusta varten. Kakut kootaan kakkualustan päälle. Tuotteet tulee asettaa kuljettaessa tasaiselle alustalle, esimerkiksi auton jalkatilaan tai takapaksiin, jotta ne pysyvät suorassa eivätkä pääse liikkumaan kuljetuksen aikana. Sylissä tai penkillä kakun tai muffinssien kuljettaminen ei ole suositeltavaa. Kylmäsäilytystä vaativat tuotteet tulee kuljettaa mahdollisimman nopeasti kylmiöön tai kuljettaa kylmälaukussa, jotta niiden kylmäketju ei katkea. Asiakas on vastuussa tuotteiden, koristeiden yms. asianmukaisesta kuljetuksesta.

Tuotteiden suositeltu käyttöaika on 3 vuorokautta. Kakut ja leivokset tulee säilyttää jääkaapissa. Sokerimassasta valmistetut koristeet säilyvät kuivassa, valolta ja pölyltä suojattuna kuukausia.

MUUTOKSET/PERUUTUKSET

Kaikki tilauksia koskevat muutokset ja peruutukset tulee tehdä 5 vuorokautta ennen tilausten nouto- tai toimituspäivää. Mikäli tilaus peruutetaan alle 5 vuorokautta ennen noutopäivää, perimme tilatusta tuotteesta 60% loppusummasta. Tilausta voi siirtää kuluitta esimerkiksi viikolla. Varausmaksua ei palauteta, mikäli tilaus peruuntuu asiakkaan puolelta yli tai alle viisi päivää ennen nouto- tai toimituspäivää.

Mikäli tekijä on estynyt tekemään tilauksen ylitsepääsemättömän syyn, esimerkiksi sairastumisen takia, suoritetut maksut palautetaan kokonaisuudessaan. Muita korvauksia ei makseta.

KULJETUS

Mikäli et itse pysty noutamaan tilaamiasi tuotteita, voit tilata niille kuljetuksen Lohjan lähialueelle. Kuljetus tulee tilata hyvissä ajoin ennen toimituspäivää, jotta se pystytään järjestämään. Kuljetuksen voi tilata myös viikonlopulle. Vahvista kuljetusaikataulu ajoissa, viime hetken muutokset esimerkiksi saman viikon aikana eivät välttämättä ole mahdollisia useiden samalle päivälle sattuvien kuljetusten takia.

Kakun kuljetuksesta veloitetaan 35 € + 0,45 €/km (molempiin suuntiin leipomolta toimitusosoitteeseen). Pidemmälle kuljetettavien tuotteiden kuljetushinta lasketaan erikseen.